Η πόλη μας

Η πόλη μας
Κέρκυρα

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Ημερολόγιο της Ρήνης, Κωνσταντίνος Θεοτόκης Η τιμή και το χρήμα



                            ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ       
Αγαπημένο μου ημερολόγιο. Αυτό ήταν… Η μάνα μου είναι στη φυλακή. Εγώ είμαι μόνη με ένα παιδί στα σπλάχνα μου! Τι θα απογίνω? Τι θα απογίνει το παιδί μου? Και όλα αυτά για λίγα λεφτά! Και πώς μπορούσα να αδικήσω τα αδέρφια μου? Αυτά τάχα δε δούλεψαν? Δε τα κέρδισαν? Δε γινόταν… Καλύτερα ο δρόμος του χωρισμού. Και ο καημένος ο πατέρας μου, δε δίστασε ούτε στιγμή να τα δώσει όλα τα τάλαρα. Και τα χίλια! Για την ευτυχία μου. Όμως η αγάπη δεν εξαγοράζεται. Αν με αγαπούσε θα μ’ έπαιρνε. Όμως τον νίκησε η φιλαργυρία. Γιατί Αντρέα? Εσύ που μου έλεγες πως μ’ αγαπούσες. Κέρδισες τα λεφτά και έχασες την αγάπη μου. Και η αγάπη δε ξανάρχεται, η αγάπη δε ξανακερδίζεται. Θα πάω να δουλέψω. Θα τα βγάλω πέρα! Είμαι δουλεύτρα ποιον  έχω ανάγκη? θα μεγαλώσω μόνη μου το παιδί μου και πάντα θα αναπολώ την αγάπη σου. Όμως δε το μετανιώνω... Και όλα αυτά για λίγα λεφτά. Γιατί Αντρέα?      
Αργυρού Αγαθή Α1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου